• (iOS) MOD-MASTER for Minecraft PE häkkimispunktid

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ MOD-MASTER for Minecraft PE ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ MOD-MASTER for Minecraft PE IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ häkkimispunktid ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ MOD-MASTER for Minecraft PE 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Nahatoimetajas proovin teha The Torso ja The Arms and Legs, siis teha nii, et nahk ei teeks sisemust... Nii et see oli kohutav! Ma mõtlesin, et sa selle parandaksid. Ja ma teadsin, et annate mulle ka tagasisidet. The Inside oli ikka Steve... Ja see lubab mul teha ainult The Out of the Skin. Täname tagasiside eest! Ja palun parandage probleem. Tänan sind väga!

    Naha looja meeldis väga. Korralik valik nahkasid ja tekstuure. Siiski registreerusin 3-päevaseks prooviperioodiks ja soovin selle tellimusest loobuda, kuid seda pole võimalik teha. Palun aidake, sest ma ei taha, et minult nõutaks 50 dollarit nädalas väga väheste lisatud funktsioonide eest.

    Jah, see on hea, mul kulus kaua aega, et jõuda 1I-ni, nii et ma peatusin ja ostsin kraami, kus on nii palju seemneid ja kesta tekstuuri ja kõike muud.

    See on hea rakendus, kuid modifikatsioonid ja kaardid on väga madalad. Lisage minecrafti versioonile 1.16+ rohkem modifikatsioone. Modifikatsioonid nagu Villager trade op kirje ja lisatud ka mob morphing mod.etc palun lisage me soovime. Palun lisa veel mod.

    Sa pead olema hull. See oli ühel hetkel tasuta rakendus, nüüd saan 3-päevase tasuta prooviperioodi, kuid pärast seda on see 50 dollarit nädalas! Mitte aasta nädalas! Ja see uueneb automaatselt!

    Mulle meeldib see rakendus ja mul on hea meel, et saan nüüd modifikatsioone rakendada, kuid võib-olla võtan midagi ette funktsioonidega, mis vajavad plokikäivitajat, kuna seda pole pikka aega värskendatud.

    Kohutav. Nad panevad teile reklaami näkku iga kord, kui midagi vajutate, ega lase teil teha paljusid asju, näiteks skine alla laadida, ilma iga skini reklaami vaatamata. Naharedaktoris olevad juhtnupud on samuti täiesti kohutavad

    Mulle meeldib see mod, kuid sellel on vigu ja see eemaldas enamiku maailmast ja seda uuendatakse, vabandust, aga mulle lihtsalt ei meeldi see, et ma pean seda kogu aeg uuendama

    See on suurepärane rakendus, sest modifikatsioonid töötavad tegelikult! Sellel on kõik nahad, mida ma kunagi tahan. struktuurid töötavad, mida sa tahad! HEA TÖÖ DIS-RAKENDUSE VALMISTAMISEL. Lisaks, ilusat päeva, aitäh.

    See on suurepärane mäng, kuid sellel on palju lisandeid, kuid see, mis id tõesti meeldib, on see, et saate mänge mängida kõigis seadmetes ja ma tahtsin teile parema ülevaate anda, kuid mis meeldib kõige rohkem !!!!! Kas see on mäng, mis on nagu saared taevas, mida saate mängida tahvelarvutis/arvutis/telefonis, mängides seda mängu iga päev ja ma arvan, et teil on suur kujutlusvõime ja te saate teha ägedaid mänge ja täiustada.

    Üks parimaid, kuid mängu üksused ei laadita, nii et palun parandage see, aitäh.

    Lõpuks, pärast 3-kuulist katset leida mäng, mis ei oleks eksitav ja tegelikult töötab, on lõppenud! See tegelikult töötab. Peate selle hankima, kui soovite lahedaid nahku, lahedaid tekstuuripakette, lahedaid kaarte, lahedaid servereid, lahedaid modifikatsioone, lahedaid skin-pakette jne. Suur tänu selle teoks tegemise eest! 5 tärni!

    See on ok rakendus, nahakaardid ja modifikatsioonid laadivad Ok, aga ma maksin reklaamide puudumise eest ja see oli taignast, kuid see läks välja ja nüüd töötab võimalus Selle eest maksta agane on kadunud, palun parandage aitäh ja jätkake samas vaimus

    See töötas mõnda aega, kuid nüüd ei lase see mul midagi alla laadida! Tõesti pettumus. Olen Internetiga ühendatud, kuid seal on kirjas, et ma ei ole! Kas saate selle võrguühenduseta kättesaadavaks teha? Näiteks, ma olen näinud mänge, mis on võrguühenduseta ja võivad siiski sisaldada reklaame, võib-olla midagi sellist?

    Iga kord, kui ma modi alla laadin, on see lihtsalt kadunud ja kõik on väga kallis ja see peaks olema vaba sellest, kui palju reklaame peate vaatama

    Kui teile meeldivad loomingulised tekstuurid ja oma maailma modifikatsioonid, olete õiges kohas. Asjaolu, et mõned arendajad praegu laadivad, on ka selle aja eest, mille mõned arendajad oma töösse pühendavad, suurepäraselt ära teenitud, lihtsalt ärge võtke liiga palju raha ja ma jätan oma 5 tärni alles.

    See on hea, kuid mõnel põhjusel on probleem, et mängisin kaarti, tahtsin hankida teise kaardi, kuid see tahtis, et ma installiksin teise mängu, kui ma oleksin teie asemel segaduses, soovitaksin rakendust mitte installida, kuid palun parandage see niipea kui saate, tekitas see mulle palju huvi, kui saate, võib-olla võin anda teile oma 5 tärni

    Siiani on see mäng fantastiline, ma olen seda juba aastaid tahtnud! Ainus, millega mul probleeme on, on mõnikord mu iseloom aeglustab kiire kõndimise asemel, vinge mäng!!!

    Siis oli nüüd parem, sest peaaegu kõik oli tasuta ja nüüd on mõned modifikatsioonid, mis on raha eest ja on vaja vaadata reklaame või osta münte ja seda pole ka palju modifikatsioone nii...

    Car Parking Multiplayer Simulation gynh

    Rakendus on korras. Mulle meeldib, et see on tasuta ja et saate vaadata reklaame, et hankida esmaklassilist kraami ilma maksmata, kuid reklaame on liiga palju. Peaksite jagama reklaamide koguse pooleks. Võib-olla 1 allalaadimise kohta.

    See on hea mäng, kuid iga kord, kui proovin nahalt värvi valida, muutub see valgeks.

    Kuni "värviliste nuppude" tekstuuripakett on fikseeritud, jääb see 2 tärni. See pakk murdis mu mängu! Mulle see ei meeldinud, nii et kustutasin selle oma allalaaditud tekstuuridest, olen minecraftist kustutanud ja isegi mängu uuesti installinud, kuid SEE ON IKKA SEAL, kuigi seda pole kuskil näha üheski rakenduses ega mu telefoni salvestusruumis! Parandage see tekstuur või eemaldage see mängust täielikult koos dekoratsioonitekstuuripaketiga

    Bth, selle rakenduse laadimine võttis natuke kaua aega, kuid ma mõistan, kuidas see rakendus võib minecrafti maailmas kasulik olla ja igavuse kaotada, kuid asjade ostmine on natuke liiga sarnane minecrafti varjunditega. (Mul on tunne, nagu oleksin just vihakommeti kirjutanud)

    MOD-MASTER for Minecraft PE መሣሪያዎች eoc

    Kahjuks ei saa ma seda rakendust kasutada. Saan aru, et see on mõeldud lisandmoodulite installimiseks, milleks ma selle hankisin. Mul on stabiilne Interneti-ühendus, kuid alati, kui vajutan üksuse allalaadimise nuppu, kuvatakse teade, et ma ei saa üksust alla laadida võrguühenduse puudumise tõttu. See näeb hea välja ja kui see parandatakse või kui saate anda mulle selgituse selle toimimiseks, muudan oma hinnangud kohe 5 tärniks.

    Natuke igav

    Päris lahe! Saate hankida skine, modifikatsioone, pakendeid ja palju muud! See aitas mul ja mu sõbral üle riigi lõbusamalt veeta! Oh ja teil on valikud, millist tüüpi nahka, pakendit, modi või maailma soovite. LAE ALLA NÜÜD!

    Tõesti halb "Video laadimine ebaõnnestus. Proovi uuesti" tõttu, proovisin seda umbes 30 korda... Ei midagi! Ma ei tea, mis toimub, ja ei, enne kui ütlete, et see on minu seos, see pole nii. Tundub hea rakendus ilma selle kohutava "Video laadimine nurjus" arendajad, palun tehke midagi...

    Madala astme modifikatsioonid. Väga kohutav vormindus ja rakenduse liides on laisk ja segane. Rakenduse avamisel lüüakse teile peale massiivne bänner, mille eest tasute tasulise tellimuse eest nädalas 60 USA dollarit, mis lisab ainult 16–20 modifikatsiooni, mis võib-olla on keskmise tasemega? Modifikatsioonid ei tööta eriti hästi. Ükski neist ei ühildu üksteisega. Olen ka 95% kindel, et nad varastavad sõltumatute sisuloojate modifikatsioone ja müüvad neid siis tasulise tellimuse eest, mille tegelik modilooja ei saa midagi. Vastik.

    MOD-MASTER for Minecraft PE መሣሪያዎች eoc

    MOD-MASTER for Minecraft PE መሣሪያዎች eoc

    Super!

    Varem kasutasin seda, kaotasin rakenduse silmist ja leidsin selle uuesti. Kuid ainus asi, mis mulle ei meeldi, on see, et ma pean reklaami vaatama, et midagi saada. kuid siiski suurepärane rakendus.

    Modifikatsioone on üsna lihtne alla laadida, kuid NII PALJU KUULUTUSI. Modifikaadi allalaadimiseks peate vaatama lisamist, kui klõpsate modifikatsioonil, näete reklaami. Seal on nii palju reklaame.

    VÄGA HEA

    Mulle meeldib see, kuid annan 4 tärni, sest kui sain 100 mündi eest roosad õnneplokid, sain selle asemel hõljuklaua modi ja see isegi ei töötanud, nagu ka mõned teised modifikatsioonid. vabandust, et kurdan, aga ma arvan, et sa tahaksid teada.

    Nii et kõigepealt installin modifikatsioonid, natuke tööd, aga kui avasin modifikatsiooni ja tegin maailma, oli kirjas ressursside laadimine ja siis läks mäng väga halvasti. Seejärel proovisin seda järgmisel päeval, sama juhtus pärast seda, kui ma Minecrafti eemaldasin ja selle installisin. uuesti See tegi uue konto ja väljus seadetest, kui panin ühe teie modifikatsiooni. Eile juhtus kordus! Ma mõtlen minecrafti eemaldamisele ja installimisele, kui on möödunud 2 nädalat, ja seejärel kasutage modifikatsioone. vabandust minu kaebuse pärast.

    See rakendus ärritas mind väga, sest alati, kui proovisin kaarti alla laadida, ütles see "viga", isegi kui mul oli hea signaal. Ma ei soovita seda rakendust inimestele üldse. Vabandan selliste negatiivsete sõnade pärast, kuid see oli minu aja raiskamine. EDIT: ma uurin varsti, et näha tulevasi uuendusi. Aitäh!

    Alguses mulle rakendus väga meeldis. Aga nüüd ma isegi ei tea, kuidas kirjeldada, kuidas ma sellesse suhtun. On nii palju asju, mida soovin, et lisataks. Näiteks: rohkem linnakaarte, rohkem TASUTA asju, viis müntide teenimiseks ja palju muud!

    Kirjutan seda arvustust inimestele, kes ei oska lugeda. Rakendus töötab hästi. See ei ole mäng, see on teise mängu sisu turg. See ei reklaami end kunagi eraldiseisva mänguna ja kõik, kes selle üle kaebavad, öeldes, et vajate minecrafti, peavad lugema rakenduse nime. 1-tärni arvustuste arv inimestelt, kes kaebavad, et vajate minecrafti, on hämmastav. Lühidalt öeldes on see hea rakendus, mis teeb nii, nagu ta ütleb

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :