• (Android) STAR: Super Tricky Amazing Run кодира више новчића

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ STAR: Super Tricky Amazing Run ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ STAR: Super Tricky Amazing Run IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ кодира више новчића ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ STAR: Super Tricky Amazing Run 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Молимо додајте још мапа и заиста нам није потребно толико скинова и плесова.

    Ова апликација је слатка! -Али имам неке проблеме, један од њих је игра разбијања воћа да је тако тешко проћи јер кад год уђем у покретну плочицу игра се руши изнова и изнова то је фрустрирајуће, надам се да сте то поправили. -Стварно волим ову игру и желео бих да дам још једну шансу, поправите кашњења, веома бих волео да играм лепшу мапу на овој игрици. Све у свему, добра је и дивна, понекад је превише заостала и свиђа ми се што могу да играм ван мреже такође се надам да ћу имати ажурирање!❤

    Ова апликација није добра јер је много додавања и мб је тако велика и надам се да ћу развити и поправити апликацију од мене, али постоји добро размишљање да је у овој игрици скоро исто као момци из реалне јесени.

    Свиђа ми се ова игра, али игра има толико додатака и проблем

    Ок ок ок ова игра је лоша бц 1 ваша је нежељена порука рекламама 2 дефинитивно је ај 3 сви вас гомилају (у нокауту ме буквално носе) 4 то је само мобилна копија јесењих момака 5 сваки пут када одете у "лоби" добијете само огласи 6 само насумично каже да сам пустио тхд џојстик када га додирнем 7 превише је играча па вас молимо да смањите величину сервера 8 игра ионако има превише кварова идеја за ажурирање: 1 смањите величину сервера 2 у игри скока можете изаћи са стране (поправите

    Мрзим ниво воћа. Можеш ли мало олакшати?

    Рекао бих да је игра кул, али има превише реклама за мене... Али рекламе нису баш добре, јер сам кликнуо на дугме за прескакање на прави начин, али НЕ ПРЕСКОЧИ, али је прилично цоол тако да три звездице за ме ⭐⭐⭐

    То је супер! Али, постоје неки случајеви да када дође до само 8 играча, пауза паузира, па чак и ако сачекам, никада се неће поново покренути, тако да морам да напустим игру. (Разлог за 4 звездице.)

    Није најбоље јер све што видим када је почело није ништа само замагљен екран.

    Прилично забавно, али не и мултиплаиер, само АИ, па чак ни оне добре константне победе, постало је стварно досадно

    Свиђа ми се! Али, молим вас, направите још игрица!!!!!♡♡♡♡♡

    Волим квалитет игре, волим


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :