• (Android/iOS) MODERN WARSHIPS افزایش هک پول

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ MODERN WARSHIPS ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ MODERN WARSHIPS IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ افزایش هک پول ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ MODERN WARSHIPS 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    وقتا میپره بیرون

    این بازی عالیه ولی اگه دید سوم شخص و اول شخص اضافه کنه خوب میشه. منظورم این است که ما می توانیم داخل کشتی را ببینیم، حتی اگر کشتی های مختلف و کشورهای مختلف را اضافه کند.

    خیلی خوبه خیلی قشنگه

    بدک خوبه

    خوب ❤❤❤

    MODERN WARSHIPS Ação wavn

    ارتقاها جعلی هستند... مهم نیست چقدر ارتقا می دهید فقط در آمار و نه در بازی. من RF Kursk را از نظر سرعت و مانور در حد USS Seawolf ارتقا دادم، اما در بازی هیچ تغییری وجود ندارد، Kursk همان سرعت حلزونی است، فقط سرعت خواندن را به شما نشان می دهند اما تقلبی است. این فقط یک مثال است، همین امر در مورد سایر ارتقاء کشتی نیز صادق است.

    این بدترین بازی است مشکل شبکه خیلی زیاد شد وقتی سعی می کنم بعد از چند دقیقه بازی را شروع کنم صفحه نمایشم سیاه شد و به صفحه اصلی برگشت

    چت کار نمی کند 1 ساعت گذشته است و هنوز در حال بارگذاری است من آن را حذف نصب کردم

    من خوشم نیومد

    عالی بود ا...اما ابدیت جدیدش خراب کرد......بالا نمیاد....پس ستاره نمی‌دم یه دونه هم زیاده

    خوبید


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :