• (Android/iOS) Guilty Parade [Mystery visual novel] ატყუებს გენერატორის კრისტალებს

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Guilty Parade [Mystery visual novel] ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Guilty Parade [Mystery visual novel] IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ ატყუებს გენერატორის კრისტალებს ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Guilty Parade [Mystery visual novel] 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    თამაში შესანიშნავია და არანაირი პრობლემა არ აქვს, მაგრამ რატომ ვაძლევ მას 4 ვარსკვლავს, რადგან თქვენ იგივე გააკეთეთ, რასაც სხვა თამაშები აკეთებენ, როცა ისტორია იმდენად კარგია, რომ შემდეგი თავი უნდა იყიდოთ, იმედია თქვენ გააკეთებთ თავებს უფასო, მაგრამ ფუნქციები არა იმიტომ, რომ მეტი ადამიანი ჩამოტვირთავს ამ თამაშს და თამაშს აქვს საუკეთესო სცენარი და პერსონაჟები

    ვერც ვითამაშებ! თამაში ანადგურებს!

    ეს თამაში იმსახურებს ყველა 5 ვარსკვლავს! არა მხოლოდ ამბავია საინტერესო და გრძნობთ, რომ თქვენს არჩევანს აქვს მნიშვნელობა, მკვლელობის ამოხსნა ასევე შესანიშნავი ფუნქციაა. მათთვის, ვისაც მოეწონა Danganronpa თამაშები, ეს ნამდვილად მსგავსია. მაგრამ ვიმედოვნებ, რომ ჩვენ არ მოგვიწევს გადასახადი თითოეული თავისთვის, მიუხედავად იმისა, რომ ასე გამოიყურება. მაგრამ ღირს! P.S. იმედია, მოგვიანებით შევძლებთ რამდენიმე პერსონაჟის რომანტიკულ ურთიერთობას lol

    ერთ-ერთი საუკეთესო თამაში რაც მითამაშია!! სიუჟეტი და გმირები ძალიან კარგად არის დაწერილი და MC არის უნიკალური და მაგარი მე ძალიან მომწონს!! :)

    Guilty Parade [Mystery visual novel] Aventura ocg

    მე-2 ეპიზოდი ძალიან ღირს 4 ევროდ!! ეს არ არის რაღაც კოჭლი, დაბალი ხარისხის თაღლითური თამაში, დეველოპერები ნამდვილად ჩადებენ მას! ვფიქრობ, მათ მოაგვარეს ავარიის პრობლემა, რომელიც სხვა მიმოხილვებში იყო ნახსენები, მე არ განმიცდია. და მე ვფიქრობ, რომ არსებობს ავტომატური შენახვის ფუნქციაც კი!

    спасибо материјали что родила меня но хотелось бы обратно потому что я прошла 3 эпизод и сердце не выдерживает таких ахуненезов

    素敵なゲーム

    ვისურვებდი, რომ შემეძლო ამ 5 ვარსკვლავის მიცემა, მაგრამ ამ თამაშს, როგორც ჩანს, ავარიის პრობლემა აქვს. მე მოვახერხე ინტროს (თამაშის თრეილერის) გადალახვა და ტუტორიალს მივაღწიე, მაგრამ თამაში მაშინვე დაიშალა. 3-ჯერ ვცადე ისევ და ისევ იშლებოდა. არ ინერვიულო, მე ვითამაშებ დემო ვერსიას ჩემს კომპიუტერზე, ამიტომ გთხოვთ, შეასწოროთ ეს აპლიკაცია!

    Cooking Madness - A Chef's Restaurant Games Arcade kwx

    როდესაც ოდესმე ვცდილობ თამაშში შესვლას, ის კარგად მუშაობს მანამ, სანამ არ მომიწევს ენების არჩევა. მე ვირჩევ ინგლისურს, მაგრამ ის გამომდის და ვაინსტალირე და ხელახლა დავაინსტალირე, მაგრამ არასდროს მუშაობს. როგორც ჩანს, ძალიან მაგარი თამაშია, მაგრამ თუ შეძლებთ ამის გამოსწორებას, შესანიშნავი იქნება!

    მე მიყვარს თამაში!! მაინტერესებს მხოლოდ მე-3 ეპიზოდის ყიდვა და იქიდან თამაში რომ შემეძლო... იმიტომ რომ პირველი 2 ეპიზოდი უკვე ვიყიდე კომპიუტერზე? დიდი მადლობა ^_^

    კარგი თამაში გავიდა ეპიზოდ 1-მდე, სხვათა შორის crashibg საკითხთან დაკავშირებით. ხრიკი, რომელიც მე გამოვიყენე, რათა თავიდან და ისევ არ დავიწყო შესავალში, არის თქვენი პროგრესის შენახვა დიალოგის ქვემოთ მიმართული ისრის გამოყენებით. ასე რომ, როდესაც თქვენ ავარიაში ხართ, შეგიძლიათ უბრალოდ გახსნათ თამაში და დააჭიროთ load (ახალი თამაშის) გვერდით მარცხენა მხარეს.

    ამდენი ხანი ველოდი ამ თამაშის ჩამოტვირთვას და უბრალოდ არ იხსნება. ვაწკაპუნებ და თითქმის მაშინვე იხურება. ტელეფონზე მაქვს ბევრი თავისუფალი ადგილი, ასევე Wi-Fi საკმაოდ კარგია. რა პრობლემაა, იქნებ მიპასუხოთ, გთხოვთ?

    Ძალიან მიყვარს . მე მიყვარს გადაწყვეტილების მიღება და ჩემი ხასიათის გამოხატულება და მისი სახე. როცა მას ვთამაშობ, ვგრძნობ, რომ მოთხრობაში ვარ. დიდი ნამუშევარი. Განაგრძე .

    ბოდიშს გიხდით მხოლოდ 3 ვარსკვლავის შეფასებისთვის, მაგრამ... ეს თამაში მხოლოდ მას შემდეგ გაიშალა, რაც ერთ საათზე მეტხანს ვითამაშე (ის ავარია იმ ნაწილზე, როცა ნემო ფიცრებს უნდა აკეთებდა) და მას შემდეგ... თამაში გაჩერდა. ჩატვირთვის ეკრანზე. იმედია მალე გამოასწორებ ამას.

    ჯერ-ჯერობით ითამაშა პირველი ეპიზოდი. მომწონს გმირები და სამყაროს აშენება. ნამდვილად იგრძნობა ანიმე. მე ვიღებ AOT/Jormungand ვიბრებს მისგან.

    Მიყვარს. ყურძენი


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :