• (Android) Farm Heroes Saga podvádí mnoho krystalů

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Farm Heroes Saga ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Farm Heroes Saga IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ podvádí mnoho krystalů ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Farm Heroes Saga 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Čekal jsem 15 dní, než otevřete mé nové úrovně, protože jsem uvízl na úrovni 3250, ale pravděpodobně si ze mě děláte srandu. Před 10 dny jsem vám poslal zprávu a řekl jste mi, že za 1 den otevřete mé úrovně. Ale už 10 dní čekám a nic se neděje. Styď se za to, že si ze mě děláš legraci. Vše je aktualizováno! Ve skutečnosti používám mobilní verzi Androidu. Velmi špatné zprávy!

    NELZE MI STAHNOUT DO ANDROID 5.1 TABLETU A DO MOBILU ANO,ANI PRESUN NENI MOZNY

    Líbí se mi tato hra, ale miluji tuto hru, změnili ji, takže nyní místo doplňování zlatých cihliček, které jsem vydělal za dokončení úrovní, jde do prasátka a když je prasátko plné, odhazuje vaše zlaté cihly a jediný způsob získat větší prasátko znamená koupit banku, na které jsem vydělal ty zlaté cihličky, tak proč nedoplní můj účet ve zlatých slitcích jako dřív? Místo toho, aby je vyhodili.

    Miluji zvukové efekty a vajíčka. Podle mě lepší než super edice.

    Teda vubec mi to nejde.jakmile chci začít hrát vyhodit mě to když jsem to odinstalovávat a pak opět instalovala tak opět nejde

    Mažu tuto hru. Máte několik příležitostí ke sledování videí, abyste získali více pohybů, a „pomáhá“, DOKUD neuděláte chybu při nákupu. Jakmile zaplatíte, vezmou vám všechny příležitosti ke zvýšení zdarma a myslí si, že budete jen utrácet. No, ztratili zákazníka. Pokud budu potrestán za utrácení peněz za vaši hru, můžete si je vzít a strčit. Dobrá jízda.

    Byla to skvělá hra, dokud nezačala zamrzat a já jsem pokaždé, když zamrzla, začal ztrácet život a musel jsem ji úplně vypnout a začít znovu


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :